twee huizen verder over ‘Junip’

Lees ook deze blogpost eens bij ‘twee huizen verder’ Ik herinner me nog dat ik José Gonzales live gezien heb als voorprogramma van Zita Swoon in de Roma in Antwerpen. Een rare combinatie geef toe. Ook toen werd ik omringd door een bende vervelende mensen, die het onmogelijk vonden om maar twee minuten hun mond te houden en alsmaar doorgingen over hun wissewasjes en constant nieuwe drank gingen halen. Zeer moeilijk om naar het genie van zo’n meester te luisteren. Een hedendaagse ziekte. Iets dat ik maar zeer moeilijk begrijp, het gebrek aan respect als mensen hun uiterste best doen en voor jou live muziek zitten te maken. Niet te geloven. Een paar maanden later was José Gonzales een ster door zijn nummer ‘Heartbeats’ uit zijn ‘Veneer’-release dat hij verkocht had aan Sony voor een commercial (the bouncing balls)

http://tweehuizenverder.wordpress.com/2014/01/21/junip/

Ah ik krijg ik de melding van Britta dat ze haar blog een eindje verderop geparkeerd heeft, mooi werk:

http://tweehuizenverder.be/

dubbel  leesplezier dus

nice

 

Geef een reactie

