Rudeboy style @ Magiq spiegeltent 20 july met Bitty Mc Lean & Asham Band

Het was al een hele tijd geleden dat ik nog eens afgezakt was naar de spiegeltent aan het noordkasteel, en nog langer dat ik naar een Rudeboystyle feest gegaan was.

Mijn laatste encounters met ska, dub, rocksteady-nachten dateren uit de periode dat Doctor Dog en Professor Cat nog reggae en dub nachten verzorgden in het Antwerpse. Ondertussen is Reggae.be uitgegroeid tot een volwassen organisatie die voornamelijk Reggae Geel op hun actief hebben. De Beljam portal to the jamaican culture.

Veel volk was er niet, die avond was er nog viel er veel te gebeuren, Eerste avond van de Gentse Feesten, een optreden van Vive La Fete in Superdiesel, de bassnight in de zomerfabriek en niet te vergeten Dour. Anyway… Toch zat de sfeer juist, een zomerse avond, en geweldige soundsystem. Met deze knaller wist ik dat het juist zat. (Let op de intro) Het is maar eentje van de velen.

Bob Andy Games People Play

12.30 De Asham Band trad aan, en knalde de tent omver.

Met Bitty McLean kwam op en het was gewoon fantastisch. Dit moet een van de beste optredens ever die ik heb meegemaakt, en blijkbaar was ik niet alleen met die mening. Lees de review maar bij reggea.be

Bitty Mc Lean ‘Never Let Me’

Bitty Mc Lean ‘Games With Love’

you’ve mist a great one

Geef een reactie

