the TwiZters

TwiZters-tim

TheShortBreakdemo

Toegegeven the TwiZters lijken mij de laatste tijd  te achtervolgen , of omgekeerd  natuurlijk😉

Ik ben met hen naar Antwerpen terug gereden na Play & Produce uit Gent, Tijdens de nieuwjaarsnacht waren zij de eerste act die ik hoorde, en na de installatie van de nieuwste soundcloud-applicatie voor mac die vanaf mijn computer werkt en niet vanaf de browser, waren zij de eerste mix die klaar stond om te spelen. Dus dringend tijd voor een portie breakbeat van dit Antwerps duo

Ik heb deze mix er op gezet op hun vraag van Robbe omdat die typisch is voor hun sound die ze realiseren met de draaitafels en 2 mixers

Geef een reactie

