Afreux is de echte winnaar

Alleen het artwork van BRZZVLL van ‘Happy Life Creator’, verdiende de prijs van Artwork bij de M.I.A.’s dat moet toch een blinde zien.

Toegeven het is ook een beetje mijn kindje geworden op de één of andere manier  (zie voorgaande posts), maar toen  Afreux met tweemaal genomineerd werd voor hun artwork bij de M.I.A.’s, leek het toch of zij moesten winnen. En weet je wat, dat gebeurde  niet natuurlijk.

In mijn ogen is Afreux is de winnaar, en de rest is ook excellent. Ernaast gaat mijn sympathie ook uit naar Amatorski die met een beperkt budget ook mooi artwork wisten te maken. Een beetje in de lijn van BRZZVLL en DAAU van Afreux dus. (en een poetische vertaling van Jommeke en de schat van de zeerovers😉

Dat de helft van Hypgnosis nog eens zou mogen schitteren met een doorslag van een Pinkfloyd cover is een beetje droef. Niet dat ik iets tegen Storm Thorgerson heb, integendeel. Ik adoreerde de covers van Hypgnosis in de zeventiger jaren, maar nu veertig/ dertig jaar later zijn er toch meer en voornamelijk Belgische excellente ontwerpers.

Ach ik heb nog nooit iets van die parade van honger en dorst aangetrokken, dus…

Het is trouwens enkel maar mijn mening

lees ook dit artikel

http://blog.volume12.net/14115.htm/comment-page-1#comment-170510

2 Reacties op “Afreux is de echte winnaar

  1. Afreux is inderdaad een van de spannendste ontwerpbureau’s van het land. Waarschijnlijk veel te subversief voor de MIA’s en zijn ‘kenners’.

  2. het is raar dat ze genomineerd werden, trouwens dat van Amatorski ook hoor, met hun mooie videoclip

Geef een reactie

