Bibio maakte mijn zomer van 2009

Deze zomer viel mijn oor op het werk van Bibio, de gelijkenis met Boards of Canada en Lukid drong zich op, en dat is natuurlijk sowieso kwaliteit. Het was heerlijk zomerse muziek waar ik mijn jaar wil mee eindigen. Bibio was met zijn nieuwste plaat: “Ambivalence Avenue”  uitgekomen bij Warp,  zijn vorige drie full cd’s en een EP verschenen bij Mush/SC distribution. Ik ben dan ook naar de Warp avond geweest in Brugge, waar Bibio met een dj-set kwam, voor Hudson Mohawke in de Sonar Room, in het kader van het Music In Mind -festival.   Ondertussen heeft Bibio nog een release uit bij Warp: ‘The Apple And The Tooth’. En daarom hier uit het Ambivalence Avenue – album; ‘Jealous Of Roses’

enjoy, angorawol

Geef een reactie

