Housemixes van Manu

Bij de opstart van deze blog schreef ik in mijn eerste bericht over een aantal house-mixjes die ik verkregen en beluisterd had en me behoorlijk bevielen. Deze mixen kwamen bij mij via sendit. Om iedereen mee te kunnen laten genieten van deze house stelde ik Manu (de mixer in kwestie) voor een account op Soundcloud op te starten, zodat we allemaal konden meegenieten. Manu heeft dit gedaan en heeft de instellingen op download gezet. Dit omdat hij maar een beperkte tijdsduur krijgt (2 uur).

Er staan momenteel twee mixen op. Zelf heb ik met veel plezier de eerste beluisterd. ‘Mañuel live @ Pedro’s raspberry garden’ heet de eerste. Het is een mengelmoes van speelse house en jazztunes en parlando. Een aanrader.

zelf schrijft hij bij deze mix: It has some Zare!, Makam, Monoman, Drive D, d-t3ch, Inland Knights,…, and a little cd with spanish lessons on it, hehe

The huge guitar track in the middle is by Christain Viviano, it’s called ‘Spanic #9’ on 3345 music.

cheers

Geef een reactie

