het lijstje van Boomkat en de zeventig andere roovers

boomkat

Na alle andere boeiende lijstjes krijgen we nu de charts het lijstje van Boomkat en hun artiesten en hun keuzes. Dat is een uitgebreid palet en op Boomkat kan je elk nummer van een release horen. Dat gaat van Pinch, Scuba of Zombie via Echospace tot Machinefabriek. Deze lijsten heb ik ooit eens overgetikt en bijgehouden. Elke keer als ik een artiest aanklik verbaas ik me in de boeiende keuze waarmee hij naar voor komt. Probeer het zelf zou ik zeggen. Steven Hitchell van Echochord waren mijn keuzes en daar ontdekte ik King Tubby en Demdike Stare, maar dat Vladislav Delay Dizzie Rascal zou kiezen vond ik wel echt verbazend. En dat zelfs Machinefabriek naar Grizzly Bear en Animal Collective zou kiezen was ook anders dan je zou verwachten, niet?

http://www.boomkat.com/charts.cfm

Laat je zelf verbazen en luister naar de keuzes, Dit is echt Boomkat. En nu wachten wat Bleep gaat doen of Juno;-)

Och ja Bleep heeft reeds zijn compilaties volgens label! Ook de moeite natuurlijk;-)

http://bleep.com/index.php?page=dynamic&module=50_best_compilations_2009

groetjes, angorawol

Geef een reactie

