emusic bron voor muziek

Al geruime tijd ben ik bij emusic en voor een relatief klein bedrag kan ik daar 90 legale downloads besteden per maand. Dankzij deze dienst heb ik al veel muziek leren kennen. Niet alles is aanwezig en het zijn allemaal mp3 en geen flacs of beter nog WAVs maar voor mezelf als luisteraar voldoet het. Als ik muziek zoek ga ik steevast eerst bij emusic even checken of het daar niet te vinden is. Het blijft een goedkope bron.

De andere plekken zoals Boomkat met hun 14tracks systeem blijven duurder en Bleep of Junodownload of nog andere plekken gebruik ik als ik het echt wil. U hoort het, ik gebruik zelden iTunes, ik heb graag de ‘fysieke’ download, als we daarover kunnen spreken natuurlijk;-)

Geef een reactie

